O wydarzeniu
Druga edycja bezpłatnych warsztatów rozwojowych GameART na Akademii WIT zgromadziła pełną salę uczestników, dając im unikalną możliwość poznania praktycznych aspektów tworzenia gier komputerowych bezpośrednio od ekspertów z wiodących studiów gamingowych.
Wydarzenie prowadzone przez Franciszka Radeckiego, lighting artystę z Remedy Entertainment (twórców serii Control i Alan Wake) oraz wykładowcę pracowni projektowania gier w Akademii WIT, oferowało bezcenną wiedzę z pierwszej ręki o:
- najnowszych trendach w projektowaniu grafiki 3D do gier
- praktycznych technikach tworzenia postaci i środowisk
- realiach pracy w czołowych studiach gamingowych
- budowaniu portfolio, które otwiera drzwi do branży
Chcesz dołączyć do społeczności GameART?
Zapisz się na kierunek Grafika i rozwijaj się pod okiem praktyków z branży gier!
Sprawdź zasady rekrutacjiEksperci branży gier
Na warsztatach GameART II studenci mieli okazję spotkać się z cenionymi ekspertami z branży gier, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Mateusz Szczepaniak
Senior 3D Artist, Bunkhouse Games
Specjalista aktywny od 10 lat w branży kreatywnej. Pracował w Ice Code Games przy projekcie Rogue Waters jako senior character 3D artysta i lead zespołu 3D. Pracował też przy Floodland i The Last Alchemist w Vile Monarch.
Podczas warsztatów przedstawił:
- Kompletny proces tworzenia postaci 3D od koncepcji artystycznej do implementacji w silniku gry
- Case study z projektów: Rogue Waters i Floodland
- Praktyczne aspekty współpracy z branżą kreatywną
Konrad Czernik
Art Director, Anshar Studios
Doświadczony Art Director z portfolio obejmującym współpracę przy takich tytułach jak Dying Light 2 i Shadow Warrior 3. Specjalizuje się w kierowaniu zespołami artystycznymi i tworzeniu spójnej wizji graficznej gier.
Podczas warsztatów omówił:
- Praktyczne zasady zarządzania projektem artystycznym w dużych produkcjach
- Proces podejmowania decyzji artystycznych przy tworzeniu Dying Light 2 i Shadow Warrior 3
- Strategie zachowania balansu między życiem zawodowym a prywatnym w wymagającej branży gier
Galeria z wydarzenia GameART #2
Praktyczne wykłady i warsztaty pod kierunkiem Franciszka Radeckiego - prowadzącego w Akademii WIT pracownię projektowania gier oraz lighting artysty w Remedy Entertainment.
Zdjęcia: Michał Wielebski - Portfolio fotografa (absolwent Grafiki WIT)
Dlaczego warto studiować grafikę na WIT?
Praktyczne zajęcia z ekspertami
Nasi wykładowcy to aktywni zawodowo specjaliści z branży gier, którzy dzielą się najnowszą wiedzą i realnymi doświadczeniami z projektów komercyjnych. Prowadzą zajęcia w formie warsztatowej, gdzie teoria natychmiast przekłada się na praktykę.
Współpraca z firmami gamingowymi
Dzięki regularnym warsztatom, takim jak GameART, masz możliwość nawiązania kontaktów z przedstawicielami wiodących studiów, poznania ich wymagań rekrutacyjnych i przygotowania się do przyszłej kariery zawodowej jeszcze w trakcie studiów.
Projekty do portfolio
W trakcie studiów tworzysz realne projekty pod okiem praktyków, które możesz umieścić w swoim portfolio. To cenne doświadczenie, które znacząco zwiększa Twoje szanse na rynku pracy i wyróżnia Cię wśród innych kandydatów.
Zapisz się na studia - wybierz swoją ścieżkę kariery
Akademia WIT oferuje kompleksową edukację w zakresie grafiki na różnych poziomach kształcenia. Wybierz opcję najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb i celów zawodowych:
Studia licencjackie Grafika
Trzyletnie studia pierwszego stopnia, podczas których zdobędziesz fundamentalną wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania graficznego, w tym grafiki do gier. Poznasz podstawy modelowania 3D, animacji, teksturowania i projektowania UI/UX.
- Specjalizacje: Grafika użytkowa, Projektowanie graficzne w internecie, Techniki multimedialne
- Zajęcia w profesjonalnych laboratoriach
- Współpraca z firmami z branży gier
Studia magisterskie Grafika
Dwuletnie studia drugiego stopnia dla osób, które chcą rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zaawansowanych technik graficznych. Program koncentruje się na specjalistycznych aspektach: projektowanie graficzne, grafika warsztatowa, multimedia, grafika 3D, projektowanie gier.
- Zaawansowane techniki modelowania 3D
- Opieka mentorska praktyków branży
- Współpraca przy realnych projektach komercyjnych
Studia podyplomowe Grafika komputerowa
Roczne studia podyplomowe dla osób chcących poszerzyć kompetencje w dziedzinie grafiki komputerowej z naciskiem na grafikę cyfrową.
- Intensywny program skoncentrowany na praktyce
- Zajęcia online w weekendy dostosowane do osób pracujących
- Szybkie przygotowanie do pracy w branży
Często zadawane pytania o GameART i kierunek Grafika
Na kierunku Grafika w Akademii WIT rozwiniesz praktyczne umiejętności w zakresie:
- Tworzenia grafiki 2D i 3D
- Animacji i modelowania postaci
- Projektowania poziomów gier
- Tworzenia efektów wizualnych
- Pracy z silnikami gier (Unity, Unreal Engine)
Program studiów został stworzony we współpracy z czołowymi studiami, firmami z branży interfejsów aplikacji, studiami projektowymi dzięki czemu zdobędziesz dokładnie te kompetencje, których poszukują pracodawcy. Zajęcia prowadzone są przez aktywnych zawodowo ekspertów z branży, a regularne warsztaty jak GameART pozwalają na networking i poznanie najnowszych trendów.
Warsztaty GameART są dostępne dla wszystkich studentów kierunku Grafika, niezależnie od poziomu zaawansowania. Podstawowa znajomość narzędzi graficznych jest pomocna, ale nie wymagana. Nasze warsztaty są dostosowane do różnych poziomów umiejętności:
- początkujący studenci mogą poznać podstawy i inspirować się pracą ekspertów
- średnio zaawansowani otrzymują praktyczne wskazówki do rozwoju
- zaawansowani mogą skonsultować swoje portfolio i otrzymać profesjonalną opinię
Nasi prowadzący kładą duży nacisk na indywidualne podejście, dzięki czemu każdy uczestnik wynosi z warsztatów wartościową wiedzę dostosowaną do swojego poziomu.
Absolwenci kierunku Grafika z wybraną specjalizacją mają szeroki wachlarz możliwości zawodowych:
- Game Artist - tworzenie grafiki, modeli i animacji do gier
- Character Artist - projektowanie i modelowanie postaci do gier
- Environment Artist - tworzenie światów i poziomów gier
- UI/UX Designer - projektowanie interfejsów użytkownika, projektowanie stron internetowych
- Technical Artist - łączenie umiejętności artystycznych z technicznymi
- Art Director - po zdobyciu doświadczenia, kierowanie zespołem artystów
Polski rynek gier dynamicznie się rozwija, a zapotrzebowanie na wykwalifikowanych grafików stale rośnie. Absolwenci Akademii WIT pracują w takich studiach jak CD Projekt RED, Techland, 11 bit studios, People Can Fly i wielu innych.
Kalendarz kolejnych bezpłatnych wydarzeń
Wybierz szkolenia, które chcesz i dołącz do świata pełnego wiedzy, praktyki i możliwości rozwoju!
Centrum Doskonalenia Kompetencji
Nasze szkolenia, kursy i warsztaty są prowadzone przez wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów. Nasza uczelnia zapewnia nowoczesną infrastrukturę, dostęp do bogatych zasobów informacyjnych i przyjazną atmosferę 😊
Dołącz do społeczności Akademii WIT
Rozpocznij swoją przygodę z projektowaniem gier na kierunku Grafika w Akademii WIT i zbuduj portfolio pod okiem najlepszych praktyków branży.