Franciszek Radecki - Ekspert branży gier i współorganizator GameART

Franciszek Radecki to doświadczony lighting artysta pracujący w renomowanym studiu Remedy Entertainment, znanym z takich produkcji jak Control, Alan Wake czy Max Payne. Jako współorganizator cyklu warsztatów GameART na Akademii WIT oraz prowadzący pracownię projektowania gier, łączy świat profesjonalnej produkcji gier z edukacją przyszłych twórców.

Doświadczenie zawodowe

Franciszek specjalizuje się w tworzeniu wyjątkowych środowisk wizualnych - zarówno fantastycznych światów jak i realistycznych lokacji. Jego doświadczenie obejmuje pracę jako:

  • Lighting Artist
  • Level Artist
  • Concept Artist

Społeczność i edukacja

Poza pracą w branży, Franciszek aktywnie buduje społeczność GameART, tworząc platformę wymiany bezcennej wiedzy między studentami a praktykami branży gamingowej. Prowadzi również dedykowany kanał Discord, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem i wspiera młodych twórców.

Narzędzia i umiejętności

W swojej pracy Franciszek korzysta z profesjonalnych narzędzi:

  • Unreal Engine
  • Blender
  • Adobe Photoshop

Portfolio

Prace Franciszka Radeckiego można obejrzeć w jego oficjalnym portfolio:

"Pasjonuję się tworzeniem środowisk - zarówno fikcyjnych jak i odwzorowujących rzeczywiste lokacje. Moje doświadczenie obejmuje pracę jako Lighting Artist, Level Artist oraz Concept Artist."

— Franciszek "Frank" Radecki

Warsztaty GameART

Jako współorganizator GameART, Franciszek regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas warsztatów dla studentów i początkujących twórców gier. Wydarzenia te są doskonałą okazją do nauki od profesjonalistów i poznania aktualnych trendów w branży.

Showreel