
Franciszek Radecki - Ekspert branży gier i współorganizator GameART
Franciszek Radecki to doświadczony lighting artysta pracujący w renomowanym studiu Remedy Entertainment, znanym z takich produkcji jak Control, Alan Wake czy Max Payne. Jako współorganizator cyklu warsztatów GameART na Akademii WIT oraz prowadzący pracownię projektowania gier, łączy świat profesjonalnej produkcji gier z edukacją przyszłych twórców.
Doświadczenie zawodowe
Franciszek specjalizuje się w tworzeniu wyjątkowych środowisk wizualnych - zarówno fantastycznych światów jak i realistycznych lokacji. Jego doświadczenie obejmuje pracę jako:
- Lighting Artist
- Level Artist
- Concept Artist
Społeczność i edukacja
Poza pracą w branży, Franciszek aktywnie buduje społeczność GameART, tworząc platformę wymiany bezcennej wiedzy między studentami a praktykami branży gamingowej. Prowadzi również dedykowany kanał Discord, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem i wspiera młodych twórców.
Narzędzia i umiejętności
W swojej pracy Franciszek korzysta z profesjonalnych narzędzi:
- Unreal Engine
- Blender
- Adobe Photoshop
Portfolio
Prace Franciszka Radeckiego można obejrzeć w jego oficjalnym portfolio:
"Pasjonuję się tworzeniem środowisk - zarówno fikcyjnych jak i odwzorowujących rzeczywiste lokacje. Moje doświadczenie obejmuje pracę jako Lighting Artist, Level Artist oraz Concept Artist."
Warsztaty GameART
Jako współorganizator GameART, Franciszek regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas warsztatów dla studentów i początkujących twórców gier. Wydarzenia te są doskonałą okazją do nauki od profesjonalistów i poznania aktualnych trendów w branży.