Business leadership
Dlaczego warto wybrać
Studia kształcą Liderów nowoczesnych organizacji. Dają sprawdzone odpowiedzi/rozwiązania na pytania:
- Jak nowe pokolenie definiuje słowo lider?
- Jak zbudować trwały, zmotywowany zespół?
- Co zrobić, by zespół realizował cele i brał odpowiedzialność za osiągane efekty?
- Jak sprawić, by ludzie współpracowali, komunikowali się, rozumieli i angażowali się w przeprowadzane zmiany?
Studia wyposażają uczestników w kluczowe kompetencje takie jak: wizjonerstwo, zorientowanie na cele biznesowe, budowanie i motywowanie zespołu, rozwijanie i inspirowanie pracowników, komunikacja. Inspirują do refleksji, jak poprzez własną wiarygodność, wyznawane wartości i pracę na co dzień, wzmacniać w pracownikach zaangażowanie, sprawczość i proaktywność. Dają podpowiedź, jakim być szefem i jakie kompetencje rozwijać, by ludzie chcieli z nami pracować, czerpali z tego dumę i radość.
Program studiów opracowany został przez praktyków i stawia na praktyczne rozwiązania do zastosowania „od zaraz”. 80% to ćwiczenia praktyczne, 20% to wykłady.
Dla kogo
Studia dedykowane są wszystkim, którzy swoją przyszłość wiążą z pracą z ludźmi i aspirują do objęcia w przyszłości stanowisk menedżerskich. Osobom, które zawód szefa traktują, jako życiową misję opartą na takich wartościach jak: szacunek do drugiego człowieka, komunikacja wprost, zaufanie i partnerstwo.
Zdobyte kompetencje
Dzięki uczestniczeniu w studiach:
- Poznasz wyniki najnowszych badań dotyczących definiowania roli i oczekiwanych kompetencji Lidera
- Będzie potrafił świadomie budować zespół biorąc pod uwagę wymagane kompetencje oraz dopasowanie kandydata do zespołu
- Będziesz potrafił komunikować się z pracownikami i współpracownikami w różnych sytuacjach biznesowych
- Będziesz potrafił rozwiązywać konflikty i im przeciwdziałać
- Będziesz potrafił zarządzać procesem zmian, je komunikować oraz odpowiadać na potrzeby pracowników
- Będziesz potrafił dobierać i stosować metody pracy w zależności od etapu rozwoju pracownika
- Będziesz potrafił stosować w codziennej pracy modele i narzędzia komunikacyjne
- Nabędziesz umiejętności prowadzenia zebrań i spotkań biznesowych
- Rozwiniesz umiejętność inspirowania i współpracy z innymi ludźmi.
Kim będziesz po studiach
- Znajdziesz zatrudnienie na takich stanowiskach jak: menedżer, team lidera, kierownik, projekt menedżer.
- Będziesz także przygotowany do zarządzania ludźmi we własnej firmie.
Realizowane przedmioty specjalnościowe:
- Budowanie autorytetu menedżera
- Coaching menedżerski
- Leadership – rola menedżera w organizacji
- Motywowanie pracowników
- Prowadzenie zebrań i wystąpienia publiczne
- Psychologia grupy i budowanie zespołu
- Rekrutowanie pracowników
- Rozwiązywanie konfliktów
- Warsztaty pracy grupowej - BL
- Zarządzanie zmianą
Oferujemy możliwość opanowania języka angielskiego, również w zakresie Business English.