Artysta i obecność w internecie
Rozbudowanie pojęcia istnienia w sieci jako twórca. Pokazanie dwóch metod promocji własnej marki. 1 : portfolio i social media jako prezentacja prac i przykłady fajnych twórców, którzy wykorzystują potencjał artystyczny do promowania swojej tworczości ale robią inne działania jak np. influencer.
Prowadzący
Mateusz Suda
![Mateusz Suda](/images/dzienotwarty/prowadzacy/Suda-Mateusz-min.jpg)
Przedstawiciel młodego pokolenia Artystów Polskich. Projektant graficzny, lustrator, dyrektor kreatywny, projektant mody i artysta Nowych Mediów. Doceniany w świecie mody za energiczną kreskę, eksperymenty z fakturą i kolorem.
Uzyskał również tytuł Magistra sztuki w Instytucie Artystycznym w Opolu. Laureat wielu konkursów artystycznych, w tym min. Podwójny absolwent prestiżowego Art & Fashion Festival organizowanego przed Grażynę Kulczyk. Współpracował min. z: BoConcept, Orska, Simple, Mohito, Reserved, Arkadius, Asus, Harper;s Bazaar, No.21. Ilustracje jego autorstwa zostały docenione przez takie domy mody jak: Versace, Moschino, Calvin Klein, Marc Jacobs, Burrbery.
W swoich działaniach artystycznych nie ogranicza się wyłącznie do ilustracji. Jest twórcą prac video, maluje obrazy, czy wspólpracuje z różnymi markami odzieżowymi.
Zaprojektował kolekcję biżuterii LOVE ME by Mateusz Suda dla marki ALTRA DEA COUTURE, kolekcje nadruków dla marki Simple, pełnił funkcję projektanta marki Reserved. Dzięki marce Asus i inicjatywie #createasus prowadził warsztaty o tematyce poświęconej modzie i i biznesie kreatywnym.