Ranking Premium Brand 2017

23/06/2017

WIT znalazł się w czołówce w rankingu generalnym reputacji niepublicznych uczelni magisterskich Premium Brand 2017.

Ranking reputacji polskich uczelni wyższych Premium Brand 2017

Organizowany przez Fundację na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, ranking powstał na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego wśród osób znających daną uczelnię. Metodologię pomiaru opracowała prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie zachowań konsumenckich z agencji badawczej Maison&Partners. Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna, na losowo-kwotowej, ogólnopolskiej próbie konsumentów metodą CAWI. Próba była kwotowana wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku od 15-tu lat wzwyż dla płci, wieku, wykształcenia i wielkości miejscowości zamieszkania.

Respondenci oceniali uczelnie w 5 kluczowych wymiarach, tj.:

  1. Renoma („To prestiżowa uczelnia”)
  2. Referencje („To uczelnia, którą z czystym sumieniem można polecić znajomym”)
  3. Atmosfera medialna („O tej uczelni mówi się źle w mediach”)
  4. CSR, zaangażowanie społeczne („Ta uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa”)
  5. Postrzeganie perspektyw zawodowych („Ta uczelnia kojarzy mi się z szansą na znalezienie dobrej pracy”)
  6. Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017.

Ranking Premium Brand 2017