Dyskusja panelowa: „Kompetencje absolwentów na rynku komunikacji marketingowej - potrzeby pracodawców”
06/06/2012Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w dyskusji panelowej „Kompetencje absolwentów na rynku komunikacji marketingowej - potrzeby pracodawców” organizowanej przez Wydział ITZ. Dyskusja odbędzie się 14 czerwca 2012 r. godz. 17:00, sala N2, ul. Newelska 6.
Panel dyskusyjny
KOMPETENCJE ABSOLWENTÓW NA RYNKU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
- POTRZEBY PRACODAWCÓW
14 czerwca 2012 r. godz. 17:00, sala N2, ul. Newelska 6
WSTĘP WOLNY – bez zapisów
Prelegenci:
Piotr Pokrzywa Media Marketing Polska – redaktor naczelny
Prezentacja: Rynek Reklamy w Polsce
Redaktor Naczelny „Media i Marketing Polska”
Były Dyrektor Generalny JWT oraz SMB
Członek Komitetu Organizacyjnego EFFIE Awards
Roman Lubczyński Wunderman - Young & Rubicam Brands – dyrektor zarządzający
Prezentacja: Sieciowa Agencja Reklamowa
Dyrektor Zarządzający agencji Wunderman z grupy Young & Rubicam Brands
Odpowiedzialny za obszary Interactive i Digital w grupie Y&R
Ewaryst Fedorowicz niezależny konsultant marketingowy
Prezentacja: Doradztwo Marketingowe
Niezależny konsultant marketingowy, właściciel firmy doradztwa strategicznego Strategion
Były dyrektor agencji reklamowych 4 Frame, JWT, Grey, Locomotiva
Mikołaj Janicki Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego – członek władz SMB
Prezentacja: Marketing Bezpośredni
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
Członek Jury konkursu Golden Arrow
Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends
Więcej informacji:
Plakat Program dyskusji panelowejPanel dyskusyjny zorganizowany jest przez Wydział Informatycznych Technik Zarządzania WIT w ramach projektu „WSISIZ dla gospodarki opartej na wiedzy (GOW)”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych