Niesamowity sukces naszego wykładowcy
09/10/2024Z radością informujemy, że Bartosz Mamak nawiązał współpracę z japońską marką Uniqlo / UNIQLO Europe, dla której zaprojektował plakat z okazji otwarcia pierwszego stałego sklepu Westfield Arkadia w Warszawie, a tym samym w Polsce!
Dodatkowo stworzył ilustracje, które wkrótce będzie można znaleźć na koszulkach i torbach dzięki aplikacji UTme, umożliwiającej tworzenie customizowanych ubrań.
Bartosz Mamak: "Bardzo cieszę się z tej współpracy z kilku względów: przede wszystkim dlatego, że Polska tak samo jak Japonia ma ogromną historię związaną z plakatem i cieszy mnie fakt, że tak duża firma chce kontynuować tę historię, a także dlatego, że jestem wielkim fanem marki, którą po raz pierwszy poznałem sześć lat temu podczas stypendium w Hongkongu i zakochałem się w prostocie i ponadczasowych krojach ubrań."
Cieszymy się, że plakaty i ilustracje w dzisiejszym świecie mody mają znaczenie i wpływ na trendy.
Nasi studenci mają wyjątkową okazję, aby czerpać wiedzę od takich wybitnych osobowości jak Bartosz Mamak, co z pewnością wzbogaci ich rozwój artystyczny.
W sklepie znajduje się ścianka poświęcona lokalnym partnerom, a jedna z nich została poświęcona naszemu wykładowcy – znajduje się na niej jego biogram, zdjęcie profilowe oraz zdjęcie przestrzeni, w której pracuje (fot. Patryk Szypula), a także szkicownik, który pokazuje jego proces twórczy. Dzięki temu możecie zajrzeć do jego świata.
Post na profilu na FB Bartosza Mamaka